РЕГЛАМЕНТ ТО
ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ IVECO
Планові технічні обслуговування (ТО) автомобіля відповідно до норм, встановлених заводом-виробником, гарантують безпечне використання транспортного засобу, дозволяють своєчасно виявити й усунути несправності, а також значно збільшують термін експлуатації автомобіля.
Викладена на цій сторінці інформація про технічне обслуговування не є повною та приведена для ознайомлення з базовими рекомендаціями при експлуатації автомобілів IVECO.
ПОЗНАЧЕННЯ ТО
M Maintenance - Стандартні операції, що проводяться через регулярні інтервали, кратні один одному, виражені в кілометрах пробігу автомобіля.
EP Extra Plan - Позапланові операції (додаткові до стандартного техобслуговування), виконуються через інтервали, які не збігаються з інтервалами стандартного обслуговування.
T Time - Разові спеціальні операції, пов'язані виключно із часовими інтервалами, і, як правило, виконуються в певні пори року.
Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO New Daily 2014 / Норми Euro 5, 6 / рік випуску 2014...поточний час
Модель IVECO Daily 2012 / Норма Euro 5 / рік випуску 2012...2014
Модель IVECO Daily 2006, 2009 / Норми Euro 4, 5 / рік випуску 2006...2012
Модель IVECO Daily / Норма Euro 3 / рік випуску 2000...2006
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO New Daily 2014 (норми Euro 5, 6 / рік випуску 2014 ... поточний час)
ВАЖЛИВО !
- Заміна моторного масла не рідше, ніж 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 20 000 км або експлуатація автомобіля IVECO New Daily в міських умовах - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла моста 1 раз / 24 місяці, заміна масла КП 1 раз / 36 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
Заміна масла в коробці передач | ||
Заміна приводних пасів | ||
Перевірка приводних пасів | ||
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
Перевірка підсилювача кермового управління | ||
Перевірка кріплення ГПК | ||
Відкриття / закриття капота й заміна / ремонт бризковиків двигуна | ||
Перевірка стоянкового гальма | ||
Обнулення лічильника регенерації фільтра сажі DPF | ||
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
Тест на дорозі |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна масла диференціала заднього моста | |
Заміна картриджа повітряного фільтра та очищення контейнера | |
Заміна паливного фільтра |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна паса та натяжного ролика паса ГРМ (для двигунів F1A) | |
Заміна рухомого натяжного ролика генератора | |
Заміна свіч розжарювання для попереднього нагрівання |
Щороку |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Перевірка щільності охолоджувальної рідини | |
Заміна паливного фільтра додаткового обігрівача |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану фільтра квіткового пилку | |
Заміна рідини гідравлічної гальмівної системи та прокачування |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily 2012 (норма Euro 5 / рік випуску 2012...2014)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|
ОПИС РОБІТ | M1 | M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Заміна паливного фільтра | ||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
Заміна масла в коробці передач | ||
Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
Заміна паса компресора кондиціонера | ||
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
Перевірка підсилювача кермового управління | ||
Перевірка кріплення ГПК | ||
Чистка сапуна заднього моста | ||
Перевірка кермових наконечників | ||
Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала | ||
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
Перевірка стоянкового гальма | ||
Перевірка напрямку світла фар | ||
Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||
Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4) | ||
Тест на дорозі |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна масла заднього моста |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна свіч запалювання | |
Заміна натягувача паса (для двигунів F1A) |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ (тільки для двигунів F1C) |
EP3 |
Заміна ланцюга, натягувачей та зірочок системи ГРМ | |
Заміна каталізатора | |
Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Перевірка фільтра часток |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
Перевірка системи підігріву паливного фільтра |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна рідини гальмівної системи |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна повітряного фільтра | |
Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily 2006, 2009 (норми Euro 4, 5 / рік випуску 2006...2012)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|
ОПИС РОБІТ | M1 | M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Заміна паливного фільтра | ||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
Заміна масла в коробці передач | ||
Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
Заміна паса компресора кондиціонера | ||
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
Перевірка підсилювача кермового управління | ||
Перевірка кріплення ГПК | ||
Чистка сапуна заднього моста | ||
Перевірка кермових наконечників | ||
Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала | ||
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
Перевірка стоянкового гальма | ||
Перевірка напрямку світла фар | ||
Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||
Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4) | ||
Тест на дорозі |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна масла заднього моста |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна свіч запалювання | |
Заміна натягувача паса (для двигунів F1A) |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ (тільки для двигунів F1C) |
EP3 |
Заміна ланцюга, натягувачей та зірочок системи ГРМ | |
Заміна каталізатора | |
Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Перевірка фільтра часток |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
Перевірка системи підігріву паливного фільтра |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна рідини гальмівної системи |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна повітряного фільтра | |
Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily (норма Euro 3 / рік випуску 2000...2006)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 15 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 15 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 15 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|
ОПИС РОБІТ | M1 | M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Заміна паливного фільтра | ||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі | ||
Заміна масла в коробці передач | ||
Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
Заміна паса компресора кондиціонера | ||
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A) | ||
Перевірка підсилювача кермового управління | ||
Перевірка кріплення ГПК | ||
Чистка сапуна заднього моста | ||
Перевірка кермових наконечників | ||
Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала | ||
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||
Перевірка стоянкового гальма | ||
Перевірка напрямку світла фар | ||
Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||
Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4) | ||
Тест на дорозі |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна масла заднього моста |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна свіч запалювання | |
Заміна натягувача паса (для двигунів F1A) |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ (тільки для двигунів F1C) |
EP3 |
Заміна ланцюга, натягувачів та зірочок системи ГРМ | |
Заміна каталізатора | |
Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
Перевірка системи кондиціонування |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану охолоджувальної рідини | |
Перевірка системи підігріву паливного фільтра |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна рідини гальмівної системи |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна повітряного фільтра | |
Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера |
Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO EuroCargo / Норми Euro 3, 4, 5
Модель IVECO EuroCargo MY2008 / Норми Euro 4, 5
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO EuroCargo (норми Euro 3, 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
- Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 24 місяці.
- Заміна фільтра-осушувача пневматичної системи не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, при подачі відповідною контрольною лампою сигналу про засмічення, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 | M4 |
Перевірка стану підйомника й замка кабіни | ||||
Дорожній тест | ||||
Перевірка стану хомутів і гнучких з'єднань | ||||
Загальне змазування шасі | ||||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||||
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | ||||
Заміна масла у двигуні | ||||
Заміна масляного фільтра | ||||
Заміна паливного фільтра | ||||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||||
Перевірка напрямку світла фар | ||||
Перевірка кермових наконечників | ||||
Заміна масла в маточинах | ||||
Чистка сапуна коробки передач | ||||
Перевірка сапуна моста | ||||
Перевірка кріплення ГПК | ||||
Заміна паса приводу водяної помпи, вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | ||||
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | ||||
Перевірка системи EDC за допомогою EASY | ||||
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | ||||
Заміна масла в КПП | ||||
Заміна масла заднього моста |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ (для автомобілів із напівавтоматичною КПП) |
EP1 |
Заміна масла й фільтра в напівавтоматичній коробці передач |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна фільтра та чистка попереднього фільтра системи AdBlue |
Через кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP3 |
Заміна масла в коробці передач |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Миття радіатора | |
Перевірка стану фільтра кабіни |
Щороку |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Заміна фільтра вологовідділювача | |
Заміна фільтра автономного обігрівача |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Перевірка стану рідини системи охолодження |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна повітряного фільтра | |
Заміна рідини системи охолодження | |
Заміна гальмівної рідини |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т5 |
Заміна рідини в системі зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO EuroCargo MY2008 (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 80 000 км - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
- Річний пробіг < 80 000 км - заміна масла КП згідно з позаплановим графіком обслуговування.
- Річний пробіг < 80 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 24 місяці.
- Заміна фільтра-осушувача пневматичної системи не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, при подачі відповідною контрольною лампою сигналу про засмічення, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Фільтр системи рециркуляції картерних газів двигуна (якщо передбачений) підлягає заміні при кожному плановому ТО.
Магістральні перевезення
|
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|---|---|---|
Перевезення на короткі
|
Кожні
|
Кожні
|
- |
Кожні
|
|
Перевезення у важких умовах
|
Кожні
|
Кожні
|
- |
Кожні
|
|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 | M4 | |
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||||
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок | |||||
Заміна масла у двигуні | |||||
Заміна масляного фільтра | |||||
Заміна паливних фільтрів | |||||
Загальне змазування шасі | |||||
Перевірка всіх приводних пасів | |||||
Перевірка трубок кондиціонера та гідросистеми | |||||
Заміна масла в маточинах | |||||
Чистка сапуна коробки передач | |||||
Заміна паса приводу водяної помпи, вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||||
Перевірка та регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | |||||
Перевірка системи EDC за допомогою EASY | |||||
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||||
Заміна масла в механічній КП | |||||
Заміна масла моста | |||||
Перевірка кермових тяг | |||||
Перевірка кріплення ГПК | |||||
Перевірка напрямку світла фар | |||||
Заміна фільтра AdBlue, чистка передфільтра |
КП Allison
|
Кожні
|
|
---|---|---|
КП Allison
|
Кожні
|
|
ОПИС РОБІТ (для автомобілів з автоматичною КП Allison) |
EP1 |
|
Заміна масла й фільтра в напівавтоматичній коробці передач | ||
Від'єднання - повторне очищення сапуна КП |
КП Allison
|
Кожні 120 000 км
|
---|---|
КП Allison
|
Кожні 240 000 км
|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна масла в автоматичній КПП |
Кожні 150 000 км,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP3 |
Перевірочний тест пристроїв AdBlue (EASY) |
Кожні 360 000 км,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP4 |
Заміна масла механічної КПП (крім ZF S5-42) |
Кожні 6 місяців,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Миття решітки радіатора | |
Зняття - перевірка - встановлення повітряних фільтрів салону |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Заміна осушувального фільтра пневматичного пристрою | |
Заміна масла у всіх коробках відбору потужності (Multi-power) |
Щороку,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Перевірка щільності рідини системи охолодження | |
Заміна паливного фільтра додаткового обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна картриджа й очищення контейнера з очисником повітря | |
Заміна охолоджувальної рідини двигуна |
Кожні 3 роки,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т5 |
Заміна масла та продування гідравлічного пристрою зчеплення |
Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO Stralis 2013 / Норма Euro 6
Модель IVECO Stralis 2013 / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Stralis / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Stralis / Норма Euro 3
Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Stralis 2013 (норма Euro 6)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг < 150 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Інтервал між замінами масла становить 150 000 км при заправленні КП трансмісійним маслом на мінеральній основі.
- Річний пробіг < 150 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- Інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км при заправленні мостів маслом на мінеральній основі.
- Річний пробіг < 150 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно заміняти фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання консистентного мастила у прес-маслянку повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Змащування штока клапана управління турбіною | ||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
Перевірка зчеплення, контроль герметичності | ||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
Очищення фільтра кермового управління | ||
Заміна фільтра системи AdBlue | ||
Очищення попереднього фільтра системи AdBlue | ||
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | ||
Очищення або заміна повітряного фільтра | ||
Перевірка систем EDC й AdBlue за допомогою EASY | ||
Чистка сапуна коробки передач | ||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
Чистка сапуна заднього моста | ||
Заміна масла в маточинах | ||
Заміна масла в редукторі моста | ||
Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
Перевірка напрямку світла фар | ||
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
Перевірка додаткового обладнання | ||
Тест на дорозі |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Регулювання зазорів клапанів |
Задній міст із барабанними гальмами |
Через кожні
|
---|---|
Задній міст із дисковими гальмами |
Через кожні
|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна масла в задньому і проміжному мостах |
Перше заправлення |
Маслом класу
|
---|---|
Друге заправлення |
Через 360 000 км,
|
Подальші заправлення |
Маслом стандарту IVECO 18-1807:класу MGS2 - через 360 000 км, але не рідше 1 разу / 3 роки;класу MGS1 - через 240 000 км, але не рідше 1 разу / 2 роки;класу MGM - через 120 000 км, але не рідше 1 разу / 1 рік |
ОПИС РОБІТ |
EP3 |
Заміна масла в КП |
|
Через кожні
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP4 |
Заміна фільтра DPF |
|
Через кожні
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP5 |
Заміна натягувача паса |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Заміна фільтра салону | |
Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану рідини системи охолодження | |
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis 2013 (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг <150 000 км - заміна моторного масла та фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
- Річний пробіг <150 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
- Річний пробіг <150 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
Заміна фільтра очищення палива | ||
Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
Заміна повітряного фільтра двигуна | ||
Заміна масла в маточинах | ||
Заміна попереднього та основного фільтрів системи AdBlue | ||
Заміна фільтра кермового управління | ||
Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
Перевірка електромагнітної муфти вентилятора | ||
Чистка сапуна коробки передач | ||
Чистка сапуна заднього мосту | ||
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | ||
Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
Перевірка напрямку світла фар | ||
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
Перевірка додаткового обладнання | ||
Тест на дорозі |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна фільтра тонкого очищення палива, змащення шасі |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна масла й фільтра в автоматичній коробці передач | |
Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок |
Задній міст із барабанними гальмами |
Через кожні
|
---|---|
Задній міст із дисковими гальмами |
Через кожні
|
ОПИС РОБІТ |
EP3 |
Заміна масла в задньому і проміжному мостах |
Перше заправлення |
Маслом класу
|
---|---|
Друге заправлення |
Через 360 000 км,
|
Подальші заправлення |
Маслом стандарту IVECO 18-1807:клас MGS2 - через 360 000 км, але не рідше 1 разу / 3 роки;клас MGS1 - через 240 000 км, але не рідше 1 разу / 2 роки;клас MGM - через 120 000 км, але не рідше 1 разу / 1 рік |
ОПИС РОБІТ |
EP4 |
Заміна масла в КП |
|
Через кожні
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP5 |
Заміна натягувача паса |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Заміна фільтра салону | |
Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану рідини системи охолодження | |
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг <75 000 км - заміна моторного масла і фільтра 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Заміна паливного фільтра | ||
Змащення штоку клапана управління турбіною | ||
Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
Перевірка зчеплення, контроль герметичності | ||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
Очищення фільтра кермового управління | ||
Заміна фільтра системи AdBlue | ||
Очищення попереднього фільтра системи AdBlue | ||
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | ||
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | ||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
Чистка сапуна коробки передач | ||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
Чистка сапуна заднього мосту | ||
Заміна масла в маточинах | ||
Заміна масла в редукторі мосту | ||
Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
Перевірка напрямку світла фар | ||
Загальне змащення шасі | ||
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
Перевірка додаткового обладнання | ||
Тест на дорозі |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна фільтра в автоматичній коробці передач |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна масла в автоматичній коробці передач |
Через кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP3 |
Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок | |
Заміна приводних пасів |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Заміна фільтра салону | |
Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану рідини системи охолодження | |
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis (норма Euro 3)
ВАЖЛИВО !
- Річний пробіг <75 000 км - заміна моторного масла та фільтра 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
- Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Автомобілі, виготовлені
|
Кожні
|
Кожні
|
---|---|---|
Автомобілі, виготовлені
|
Кожні
|
Кожні
|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
Заміна масла у двигуні | ||
Заміна масляного фільтра | ||
Заміна паливного фільтра | ||
Змащення штоку клапана управління турбіною | ||
Заміна фільтра вентиляції картерних газів | ||
Перевірка зчеплення, контроль герметичності | ||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | ||
Очищення фільтра кермового управління | ||
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера | ||
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | ||
Очищення або заміна повітряного фільтра (для автомобілів, вироблених після жовтня 2007 року) |
||
Перевірка систем EDC за допомогою EASY | ||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | ||
Чистка сапуна коробки передач | ||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | ||
Заміна фільтра - осушувача повітря | ||
Чистка сапуна заднього мосту | ||
Заміна масла в маточинах | ||
Заміна масла в редукторі мосту | ||
Перевірка кермового управління, контроль герметичності | ||
Перевірка напрямку світла фар | ||
Загальне змащення шасі | ||
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна | ||
Перевірка додаткового обладнання | ||
Тест на дорозі |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна фільтра в автоматичній коробці передач |
Після перших
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна масла в автоматичній коробці передач |
Задній міст
|
Через кожні
|
---|---|
Задній міст
|
Через кожні
|
ОПИС РОБІТ (для автомобілів, вироблених після жовтня 2007 року) |
EP3 |
Заміна масла в коробці передач |
Через кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP4 |
Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок | |
Заміна приводних пасів |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Заміна фільтра салону | |
Миття решітки радіатора |
Кожний рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Перевірка стану рідини системи охолодження | |
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна рідини системи охолодження |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна рідини приводу зчеплення |
Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO Trakker 2013 / Норма Euro 5
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО ПРОБІГУ
Рекомендовано для автомобілів при перевезеннях на середні та довгі дистанції
Модель IVECO Trakker 2013 / Норма Euro 5
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО МОТОГОДИНАХ
Рекомендовано для бетономіксерів, самоскидів, снігоприбиральної техніки
Модель IVECO Trakker / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Trakker / Норма Euro 3
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker 2013 (норма Euro 5)
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО ПРОБІГУ
Рекомендовано для автомобілів при перевезеннях на середні та довгі дистанції
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП та мостах 1 раз / 24 місяці.
- При наявності сірки в дизельному паливі більше ніж 0,5% періодичність заміни масла у двигуні ділиться надвоє.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
Заміна масла у двигуні | |||
Заміна масляного фільтра | |||
Заміна паливного фільтра | |||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | |||
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів і насос-форсунок | |||
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни VGT | |||
Перевірка працездатності вентилятора | |||
Змащення клапана управління турбіною VGT | |||
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
Заміна фільтра вентиляції картерних газів | |||
Чистка сапуна коробки передач | |||
Чистка сапуна мосту | |||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
Перевірка сапуна мосту | |||
Загальне змащення шасі | |||
Заміна масла в задньому мосту | |||
Заміна масла у проміжному мосту | |||
Заміна масла в маточинах осей | |||
Перевірка напрямку світла фар | |||
Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
Дорожній тест | |||
Очищення пре-фільтра й заміна фільтра системи AdBlue | |||
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||
Перевірка кріплення кермового механізму | |||
Заміна повітряного фільтра двигуна |
Через кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP1 |
Заміна масла в коробці передач та інтардері |
|
Через кожні
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP2 |
Заміна приводних пасів |
|
Через кожні
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
EP3 |
Заміна ролика-натягувача приводного паса |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Перевірка стану фільтра кабіни | |
Миття решітки радіатора | |
Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Заміна фільтра автономного обігрівача | |
Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна масла в коробці відбору потужності |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т5 |
Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker 2013 (норма Euro 5)
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО МОТОГОДИНАХ
Рекомендовано для бетономіксерів, самоскидів, снігоприбиральної техніки
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП та мостах 1 раз / 24 місяці.
- При наявності сірки в дизельному паливі більше ніж 0,5% періодичність заміни масла у двигуні ділиться надвоє.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
- Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
Заміна масла у двигуні | |||
Заміна масляного фільтра | |||
Заміна паливного фільтра | |||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | |||
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів і насос-форсунок | |||
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни VGT | |||
Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||
Перевірка працездатності вентилятора | |||
Змащення клапана управління турбіною VGT | |||
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
Чистка сапуна коробки передач | |||
Чистка сапуна мосту | |||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
Перевірка сапуна мосту | |||
Загальне змащення шасі | |||
Заміна масла в задньому мосту | |||
Заміна масла у проміжному мосту | |||
Заміна масла в маточинах осей | |||
Перевірка напрямку світла фар | |||
Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
Дорожній тест | |||
Очищення пре-фільтра та заміна фільтра системи AdBlue | |||
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||
Перевірка кріплення кермового механізму |
Через кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Заміна масла в коробці відбору потужності |
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
---|---|
Заміна масла в коробці передач та інтардері |
|
Через кожні
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Заміна ролика-натягувача приводного паса |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Перевірка стану фільтра кабіни | |
Миття решітки радіатора | |
Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т5 |
Заміна фільтра автономного обігрівача | |
Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т6 |
Заміна повітряного фільтра та очищення корпусу | |
Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т7 |
Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т8 |
Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker (норми Euro 4, 5)
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла - 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
- При заправці мостів із дисковими гальмами маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / 12 місяців, як і для мостів із барабанними гальмами.
- При незначному напрацюванні, яке не перевищує 500 мотогодин / рік, масло в мостах із дисковими гальмами необхідно міняти кожні 3 роки.
- При незначному напрацюванні, що не перевищує 500 мотогодин / рік, масло в мостах із барабанними гальмами необхідно міняти кожні 2 роки.
- Необхідно заміняти фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / рік.
- При незначному річному пробігу набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися не рідше 1 разу / рік або по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / рік.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
|
---|---|---|---|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
Заміна масла у двигуні | |||
Заміна масляного фільтра | |||
Заміна паливного фільтра | |||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY | |||
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | |||
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | |||
Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||
Перевірка працездатності вентилятора | |||
Змащення клапана управління турбіною | |||
Заміна фільтра вентиляції картерних газів | |||
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
Чистка сапуна коробки передач | |||
Чистка сапуна мосту | |||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
Заміна фільтра вологовідділювача | |||
Перевірка сапуна мосту | |||
Загальне змащення шасі | |||
Заміна масла в задньому мосту | |||
Заміна масла у проміжному мосту | |||
Заміна масла в маточинах осей | |||
Перевірка стану напрямних супортів | |||
Перевірка напрямку світла фар | |||
Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
Дорожній тест | |||
Очищення пре-фільтра й заміна фільтра системи AdBlue | |||
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY | |||
Перевірка кріплення кермового механізму |
Через кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Заміна масла в коробці відбору потужності |
Перша заміна через
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Заміна масла в коробці передач |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Перевірка стану фільтра кабіни | |
Миття решітки радіатора | |
Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна фільтра автономного обігрівача | |
Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т5 |
Заміна повітряного фільтра | |
Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т6 |
Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т7 |
Заміна рідини приводу зчеплення |
Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker (норма Euro 3)
Для автомобілів, вироблених після 2007 року
ВАЖЛИВО !
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / рік.
- При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла - 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / рік.
- Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП 1 раз / 2 роки.
- При заправці мостів із дисковими гальмами маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / рік, як і для мостів із барабанними гальмами.
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 3 роки.
- Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна масла в мостах із барабанними гальмами 1 раз / 2 роки.
- Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / рік.
- При незначному річному пробігу набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися не рідше 1 разу / рік або по мірі виробітку.
- При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / рік.
- Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя |
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
---|---|---|---|
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80% |
Кожні
|
Кожні
|
Кожні
|
ОПИС РОБІТ |
M1 |
M2 |
M3 |
Заміна масла у двигуні | |||
Заміна масляного фільтра | |||
Заміна паливного фільтра | |||
Заміна фільтра попереднього очищення палива | |||
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів | |||
Перевірка систем EDC за допомогою EASY | |||
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів | |||
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни | |||
Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера | |||
Перевірка працездатності вентилятора | |||
Змащення клапана управління турбіною | |||
Заміна фільтра вентиляції картерних газів | |||
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма | |||
Чистка сапуна коробки передач | |||
Перевірка кріплення кермового механізму | |||
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення | |||
Заміна фільтра вологовідділювача (не рідше 1 разу / рік) | |||
Перевірка сапуна мосту | |||
Загальне змащення шасі | |||
Заміна масла в задньому мосту | |||
Заміна масла у проміжному мосту | |||
Заміна масла в маточинах осей | |||
Перевірка стану напрямних супортів | |||
Перевірка напрямку світла фар | |||
Перевірка стану підіймача й замка кабіни | |||
Дорожній тест |
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя |
Через кожні
|
---|---|
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80% |
Через кожні
|
ОПИС РОБІТ |
Т1 |
Заміна масла в коробці відбору потужності |
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя |
Через кожні
|
---|---|
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80% |
Через кожні
|
ОПИС РОБІТ |
Т2 |
Заміна масла в коробці передач і редукторах |
Кожні
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т3 |
Перевірка стану фільтра кабіни | |
Миття решітки радіатора | |
Перевірка стану гальмівних накладок |
Кожен рік,
|
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т4 |
Заміна фільтра автономного обігрівача | |
Перевірка стану охолоджувальної рідини |
Кожен рік |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т5 |
Заміна повітряного фільтра | |
Заміна фільтра вентиляції картерних газів |
Кожні 2 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т6 |
Заміна охолоджувальної рідини |
Кожні 3 роки |
|
---|---|
ОПИС РОБІТ |
Т7 |
Заміна рідини приводу зчеплення |