РЕГЛАМЕНТ ТО
ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ IVECO

Планові технічні обслуговування (ТО) автомобіля відповідно до норм, встановлених заводом-виробником, гарантують безпечне використання транспортного засобу, дозволяють своєчасно виявити й усунути несправності, а також значно збільшують термін експлуатації автомобіля.
  • Викладена на цій сторінці інформація про технічне обслуговування не є повною та приведена для ознайомлення з базовими рекомендаціями при експлуатації автомобілів IVECO.

 ПОЗНАЧЕННЯ ТО 

 M  Maintenance - Стандартні операції, що проводяться через регулярні інтервали, кратні один одному, виражені в кілометрах пробігу автомобіля.

 EP  Extra Plan - Позапланові операції (додаткові до стандартного техобслуговування), виконуються через інтервали, які не збігаються з інтервалами стандартного обслуговування.

 T  Time - Разові спеціальні операції, пов'язані виключно із часовими інтервалами, і, як правило, виконуються в певні пори року.

 

План технического обслуживания для автомобилей IVECO Daily

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO New Daily 2014 / Норми Euro 5, 6 / рік випуску 2014...поточний час
Модель IVECO Daily 2012 / Норма Euro 5 / рік випуску 2012...2014
Модель IVECO Daily 2006, 2009 / Норми Euro 4, 5 / рік випуску 2006...2012
Модель IVECO Daily / Норма Euro 3 / рік випуску 2000...2006

 

Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO New Daily 2014 (норми Euro 5, 6 / рік випуску 2014 ... поточний час)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Заміна моторного масла не рідше, ніж 1 раз / 24 місяці.
  • Річний пробіг < 20 000 км або експлуатація автомобіля IVECO New Daily в міських умовах - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
  • Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла моста 1 раз / 24 місяці, заміна масла КП 1 раз / 36 місяців.
 
Кожні
20 000 км
Кожні
80 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі          
Заміна масла в коробці передач       
Заміна приводних пасів       
Перевірка приводних пасів       
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A)       
Перевірка підсилювача кермового управління       
Перевірка кріплення ГПК       
Відкриття / закриття капота й заміна / ремонт бризковиків двигуна       
Перевірка стоянкового гальма       
Обнулення лічильника регенерації фільтра сажі DPF       
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок       
Тест на дорозі       
 
Кожні
80 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна масла диференціала заднього моста     
Заміна картриджа повітряного фільтра та очищення контейнера     
Заміна паливного фільтра     
 
Після перших
240 000 км,
далі
через кожні 5 років
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна паса та натяжного ролика паса ГРМ (для двигунів F1A)     
Заміна рухомого натяжного ролика генератора     
Заміна свіч розжарювання для попереднього нагрівання     
 
Щороку
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Перевірка щільності охолоджувальної рідини     
Заміна паливного фільтра додаткового обігрівача     
 
Щороку,
до настання зимового сезону
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану фільтра квіткового пилку     
Заміна рідини гідравлічної гальмівної системи та прокачування     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily 2012 (норма Euro 5 / рік випуску 2012...2014)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг < 20 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
  • Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
  • Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.

 

 
Кожні
20 000 км
Кожні
80 000 км
ОПИС РОБІТ  M1   M2 
Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Заміна паливного фільтра          
Заміна фільтра попереднього очищення палива          
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі          
Заміна масла в коробці передач       
Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A)       
Заміна паса компресора кондиціонера       
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A)       
Перевірка підсилювача кермового управління          
Перевірка кріплення ГПК       
Чистка сапуна заднього моста          
Перевірка кермових наконечників       
Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала       
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок          
Перевірка стоянкового гальма          
Перевірка напрямку світла фар       
Перевірка системи EDC за допомогою EASY       
Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4)          
Тест на дорозі          
 
Кожні
80 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна масла заднього моста     
 
Після перших
240 000 км,
далі
через кожні 5 років
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна свіч запалювання     
Заміна натягувача паса (для двигунів F1A)     
 
Кожні
400 000 км
ОПИС РОБІТ
(тільки для двигунів F1C)

 EP3 

Заміна ланцюга, натягувачей та зірочок системи ГРМ     
Заміна каталізатора     
Заміна фільтра вентиляції картерних газів     
 
Кожні
12 місяців,
на початку весни
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Перевірка фільтра часток     
 
Кожні
12 місяців,
перед зимовим сезоном
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану охолоджувальної рідини     
Перевірка системи підігріву паливного фільтра     
 
Кожні
24 місяці
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна рідини гальмівної системи     
 
Кожні
36 місяців
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна повітряного фільтра     
Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера     

 

Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily 2006, 2009 (норми Euro 4, 5 / рік випуску 2006...2012)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг < 20 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
  • Річний пробіг < 20 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
  • Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.

 

 
Кожні
20 000 км
Кожні
60 000 км
ОПИС РОБІТ  M1   M2 
Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Заміна паливного фільтра          
Заміна фільтра попереднього очищення палива          
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі          
Заміна масла в коробці передач       
Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A)       
Заміна паса компресора кондиціонера       
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A)       
Перевірка підсилювача кермового управління          
Перевірка кріплення ГПК       
Чистка сапуна заднього моста          
Перевірка кермових наконечників       
Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала       
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок          
Перевірка стоянкового гальма          
Перевірка напрямку світла фар       
Перевірка системи EDC за допомогою EASY       
Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4)          
Тест на дорозі          
 
Кожні
80 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна масла заднього моста     
 
Після перших
240 000 км,
далі
через кожні 5 років
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна свіч запалювання     
Заміна натягувача паса (для двигунів F1A)     
 
Кожні
400 000 км
ОПИС РОБІТ
(тільки для двигунів F1C)

 EP3 

Заміна ланцюга, натягувачей та зірочок системи ГРМ     
Заміна каталізатора     
Заміна фільтра вентиляції картерних газів     
 
Щороку,
на початку весни
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Перевірка фільтра часток     
 
Щороку,
перед зимовим сезоном
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану охолоджувальної рідини     
Перевірка системи підігріву паливного фільтра     
 
Кожні
24 місяці
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна рідини гальмівної системи     
 
Кожні
36 місяців
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна повітряного фільтра     
Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Daily (норма Euro 3 / рік випуску 2000...2006)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг < 15 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • Річний пробіг < 15 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
  • Річний пробіг < 15 000 км - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 36 місяців.
  • Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.

 

 
Кожні
15 000 км
Кожні
60 000 км
ОПИС РОБІТ  M1   M2 
Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Заміна паливного фільтра          
Заміна фільтра попереднього очищення палива          
Перевірка рівня рідини в гальмівній системі          
Заміна масла в коробці передач       
Перевірка стану паса ГРМ (для двигунів F1A)       
Заміна паса компресора кондиціонера       
Заміна паса ГРМ (для двигунів F1A)       
Перевірка підсилювача кермового управління          
Перевірка кріплення ГПК       
Чистка сапуна заднього моста          
Перевірка кермових наконечників       
Перевірка кульових опор, кріплення карданного вала       
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок          
Перевірка стоянкового гальма          
Перевірка напрямку світла фар       
Перевірка системи EDC за допомогою EASY       
Регенерація фільтра часток (для двигунів із нормою Euro 4)          
Тест на дорозі          
 
Кожні
80 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна масла заднього моста     
 
Після перших
240 000 км,
далі
через кожні 5 років
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна свіч запалювання     
Заміна натягувача паса (для двигунів F1A)     
 
Кожні
400 000 км
ОПИС РОБІТ
(тільки для двигунів F1C)

 EP3 

Заміна ланцюга, натягувачів та зірочок системи ГРМ     
Заміна каталізатора     
Заміна фільтра вентиляції картерних газів     
 
Щороку,
до настання літнього сезону
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Перевірка стану охолоджувальної рідини     
Перевірка системи кондиціонування     
 
Щороку,
перед зимовим сезоном
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану охолоджувальної рідини     
Перевірка системи підігріву паливного фільтра     
 
Кожні
24 місяці
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна рідини гальмівної системи     
 
Кожні
36 місяців
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна повітряного фільтра     
Заміна охолоджувальної рідини двигуна та інтеркулера     

План технического обслуживания для автомобилей IVECO EuroCargo

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO EuroCargo / Норми Euro 3, 4, 5
Модель IVECO EuroCargo MY2008 / Норми Euro 4, 5

 

Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO EuroCargo (норми Euro 3, 4, 5)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг < 40 000 км - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
  • Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла КП 1 раз / 24 місяці.
  • Річний пробіг < 40 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 24 місяці.
  • Заміна фільтра-осушувача пневматичної системи не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, при подачі відповідною контрольною лампою сигналу про засмічення, але не рідше 1 разу / 12 місяців.

 

 
Кожні
40 000 км
Кожні
80 000 км
Кожні
120 000 км
Кожні
240 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

 M3   M4 
Перевірка стану підйомника й замка кабіни                    
Дорожній тест                    
Перевірка стану хомутів і гнучких з'єднань                    
Загальне змазування шасі                    
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення                    
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок                    
Заміна масла у двигуні                    
Заміна масляного фільтра                    
Заміна паливного фільтра                    
Заміна фільтра попереднього очищення палива                    
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів              
Перевірка напрямку світла фар              
Перевірка кермових наконечників              
Заміна масла в маточинах              
Чистка сапуна коробки передач              
Перевірка сапуна моста              
Перевірка кріплення ГПК              
Заміна паса приводу водяної помпи, вентилятора й генератора, компресора кондиціонера              
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів              
Перевірка системи EDC за допомогою EASY              
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY                    
Заміна масла в КПП              
Заміна масла заднього моста           
 
Кожні
20 000 км
ОПИС РОБІТ
(для автомобілів із напівавтоматичною КПП)

 EP1 

Заміна масла й фільтра в напівавтоматичній коробці передач     
 
Після перших
80 000 км,
далі
через кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна фільтра та чистка попереднього фільтра системи AdBlue     
 
Через кожні
240 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP3 

Заміна масла в коробці передач     
 
Щороку,
на початку весни
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Миття радіатора     
Перевірка стану фільтра кабіни     
 
Щороку
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Заміна фільтра вологовідділювача     
Заміна фільтра автономного обігрівача     
 
Щороку,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Перевірка стану рідини системи охолодження     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна повітряного фільтра     
Заміна рідини системи охолодження     
Заміна гальмівної рідини     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т5 

Заміна рідини в системі зчеплення     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO EuroCargo MY2008 (норми Euro 4, 5)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг < 80 000 км - заміна моторного масла й масляного фільтра 1 раз / 12 місяців.
  • Річний пробіг < 80 000 км - заміна масла КП згідно з позаплановим графіком обслуговування.
  • Річний пробіг < 80 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 24 місяці.
  • Заміна фільтра-осушувача пневматичної системи не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Заміна фільтра повітря, що надходить у кабіну, при подачі відповідною контрольною лампою сигналу про засмічення, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Фільтр системи рециркуляції картерних газів двигуна (якщо передбачений) підлягає заміні при кожному плановому ТО.

 

Магістральні перевезення
(переважно, по швидкісних магістралях
)
 
Кожні
80 000 км
Кожні
160 000 км
Кожні
240 000 км
Кожні
480 000 км
Перевезення на короткі
та середні відстані
 
Кожні
60 000 км
Кожні
120 000 км
-
Кожні
240 000 км
Перевезення у важких умовах
(переважно, в місті)
Перевезення за межами автострад
 
Кожні
40 000 км
або
800 годин
Кожні
80 000 км
або
2 роки,
або
1 600 годин
-
Кожні
160 000 км
або
4 роки,
або
3 200 годин
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

 M3   M4  
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення                    
Перевірка стану гальмівних дисків і накладок                    
Заміна масла у двигуні                    
Заміна масляного фільтра                    
Заміна паливних фільтрів                    
Загальне змазування шасі                    
Перевірка всіх приводних пасів                    
Перевірка трубок кондиціонера та гідросистеми                    
Заміна масла в маточинах              
Чистка сапуна коробки передач              
Заміна паса приводу водяної помпи, вентилятора й генератора, компресора кондиціонера              
Перевірка та регулювання (при необхідності) зазорів клапанів              
Перевірка системи EDC за допомогою EASY              
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY                    
Заміна масла в механічній КП              
Заміна масла моста              
Перевірка кермових тяг              
Перевірка кріплення ГПК              
Перевірка напрямку світла фар              
Заміна фільтра AdBlue, чистка передфільтра              
КП Allison
1000/2000
Кожні
80 000 км
або
2 000 годин,
або
2 роки
КП Allison
3000
Кожні
120 000 км
або
3 000 годин,
або
3 роки
ОПИС РОБІТ
(для автомобілів з автоматичною КП Allison)

 EP1 

Заміна масла й фільтра в напівавтоматичній коробці передач     
Від'єднання - повторне очищення сапуна КП     
КП Allison
1000/2000
Кожні 120 000 км
або 3 000 годин,
але не рідше
1 разу / 3 роки
КП Allison
3000
Кожні 240 000 км
або 6 000 годин,
але не рідше
1 разу / 4 роки
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна масла в автоматичній КПП     
 
Кожні 150 000 км,
але не рідше
1 разу / 2 роки
ОПИС РОБІТ

 EP3 

Перевірочний тест пристроїв AdBlue (EASY)     
 
Кожні 360 000 км,
але не рідше
1 разу / 3 роки
ОПИС РОБІТ

 EP4 

Заміна масла механічної КПП (крім ZF S5-42)     
 
Кожні 6 місяців,
можливо поєднати
з проведенням ТО  М 
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Миття решітки радіатора     
Зняття - перевірка - встановлення повітряних фільтрів салону     
 
Щороку,
можливо поєднати
з проведенням ТО  М 
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Заміна осушувального фільтра пневматичного пристрою     
Заміна масла у всіх коробках відбору потужності (Multi-power)     
 
Щороку,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Перевірка щільності рідини системи охолодження     
Заміна паливного фільтра додаткового обігрівача     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна картриджа й очищення контейнера з очисником повітря     
Заміна охолоджувальної рідини двигуна     
 
Кожні 3 роки,
можливо поєднати
з проведенням ТО  М 
ОПИС РОБІТ

 Т5 

Заміна масла та продування гідравлічного пристрою зчеплення     

 

План технического обслуживания для автомобиля IVECO Stralis

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO Stralis 2013 / Норма Euro 6
Модель IVECO Stralis 2013 / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Stralis / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Stralis / Норма Euro 3

 

Зміст технічного обслуговування
для моделі IVECO Stralis 2013 (норма Euro 6)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг < 150 000 км - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • Інтервал між замінами масла становить 150 000 км при заправленні КП трансмісійним маслом на мінеральній основі.
  • Річний пробіг < 150 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
  • Інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км при заправленні мостів маслом на мінеральній основі.
  • Річний пробіг < 150 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
  • Необхідно заміняти фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
  • Набивання консистентного мастила у прес-маслянку повинне проводитися по мірі виробітку.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
 
Кожні
150 000 км
Кожні
300 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Змащування штока клапана управління турбіною          
Заміна фільтра попереднього очищення палива          
Заміна фільтра вентиляції картерних газів          
Перевірка зчеплення, контроль герметичності       
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів          
Очищення фільтра кермового управління          
Заміна фільтра системи AdBlue          
Очищення попереднього фільтра системи AdBlue       
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера       
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни          
Очищення або заміна повітряного фільтра          
Перевірка систем EDC й AdBlue за допомогою EASY          
Чистка сапуна коробки передач          
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення          
Заміна фільтра - осушувача повітря          
Чистка сапуна заднього моста          
Заміна масла в маточинах       
Заміна масла в редукторі моста       
Перевірка кермового управління, контроль герметичності          
Перевірка напрямку світла фар          
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна          
Перевірка додаткового обладнання          
Тест на дорозі          
 
Після перших
150 000 км,
далі
через кожні 300 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Регулювання зазорів клапанів     
Задній міст із барабанними гальмами
Через кожні
200 000 км
Задній міст із дисковими гальмами
Через кожні
450 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна масла в задньому і проміжному мостах     
Перше заправлення
Маслом класу
API GL4 SAE 75w80, ZF TEML-01 E/02E
Друге заправлення
Через 360 000 км,
але не більше, ніж через 3 роки
маслом класів
стандарту IVECO 18-1807
Подальші заправлення
Маслом стандарту IVECO 18-1807:
класу MGS2 - через 360 000 км, але не рідше 1 разу / 3 роки;
класу MGS1 - через 240 000 км, але не рідше 1 разу / 2 роки;
класу MGM - через 120 000 км, але не рідше 1 разу / 1 рік
ОПИС РОБІТ

 EP3 

Заміна масла в КП     
 
Через кожні
450 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP4 

Заміна фільтра DPF     
 
Через кожні
600 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP5 

Заміна натягувача паса     
 
Кожні
6 місяців,
особливо,
на початку весни
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Заміна фільтра салону     
Миття решітки радіатора     
 
Кожний рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану рідини системи охолодження     
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна рідини системи охолодження     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна рідини приводу зчеплення     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis 2013 (норми Euro 4, 5)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг <150 000 км - заміна моторного масла та фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
  • Річний пробіг <150 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
  • При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
  • Річний пробіг <150 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
  • Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
  • Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
 
Кожні
75 000 км
Кожні
150 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Заміна фільтра попереднього очищення палива          
Заміна фільтра очищення палива          
Заміна фільтра вентиляції картерних газів          
Заміна повітряного фільтра двигуна          
Заміна масла в маточинах          
Заміна попереднього та основного фільтрів системи AdBlue       
Заміна фільтра кермового управління          
Заміна фільтра - осушувача повітря          
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення          
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів       
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера       
Перевірка електромагнітної муфти вентилятора          
Чистка сапуна коробки передач          
Чистка сапуна заднього мосту          
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY          
Перевірка кермового управління, контроль герметичності          
Перевірка напрямку світла фар          
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна          
Перевірка додаткового обладнання          
Тест на дорозі          
 
Кожні
100 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна фільтра тонкого очищення палива, змащення шасі     
 
Після перших
150 000 км,
далі
через кожні 300 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна масла й фільтра в автоматичній коробці передач     
Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок     
Задній міст із барабанними гальмами
Через кожні
200 000 км
Задній міст із дисковими гальмами
Через кожні
450 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP3 

Заміна масла в задньому і проміжному мостах     
Перше заправлення
Маслом класу
API GL4 SAE 75w80, ZF TEML-01 E/02E
Друге заправлення
Через 360 000 км,
але не більше, ніж через 3 роки
маслом класів
стандарту IVECO 18-1807
Подальші заправлення
Маслом стандарту IVECO 18-1807:
клас MGS2 - через 360 000 км, але не рідше 1 разу / 3 роки;
клас MGS1 - через 240 000 км, але не рідше 1 разу / 2 роки;
клас MGM - через 120 000 км, але не рідше 1 разу / 1 рік
ОПИС РОБІТ

 EP4 

Заміна масла в КП     
 
Через кожні
600 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP5 

Заміна натягувача паса     
 
Кожні
6 місяців,
особливо,
на початку весни
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Заміна фільтра салону     
Миття решітки радіатора     
 
Кожний рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану рідини системи охолодження     
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна рідини системи охолодження     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна рідини приводу зчеплення     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis (норми Euro 4, 5)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг <75 000 км - заміна моторного масла і фільтра 1 раз / 12 місяців.
  • При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
  • Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
  • При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
  • Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
  • Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
  • Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
 
Кожні
75 000 км
Кожні
150 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Заміна паливного фільтра          
Змащення штоку клапана управління турбіною          
Заміна фільтра вентиляції картерних газів          
Перевірка зчеплення, контроль герметичності          
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів       
Очищення фільтра кермового управління          
Заміна фільтра системи AdBlue          
Очищення попереднього фільтра системи AdBlue          
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера       
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни       
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY          
Заміна фільтра попереднього очищення палива          
Чистка сапуна коробки передач          
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення          
Заміна фільтра - осушувача повітря          
Чистка сапуна заднього мосту          
Заміна масла в маточинах          
Заміна масла в редукторі мосту       
Перевірка кермового управління, контроль герметичності          
Перевірка напрямку світла фар          
Загальне змащення шасі          
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна          
Перевірка додаткового обладнання          
Тест на дорозі          
 
Кожні
75 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна фільтра в автоматичній коробці передач     
 
Після перших
150 000 км,
далі
через кожні 300 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна масла в автоматичній коробці передач     
 
Через кожні
300 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP3 

Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок     
Заміна приводних пасів     
 
Кожні
6 місяців,
особливо
на початку весни
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Заміна фільтра салону     
Миття решітки радіатора     
 
Кожний рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану рідини системи охолодження     
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна рідини системи охолодження     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна рідини приводу зчеплення     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Stralis (норма Euro 3)

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річний пробіг <75 000 км - заміна моторного масла та фільтра 1 раз / 12 місяців.
  • При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла становить 150 000 км.
  • Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
  • При заправці мостів маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 150 000 км.
  • Річний пробіг <75 000 км - заміна масла в мостах 1 раз / 36 місяців.
  • Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
  • Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід замінювати незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
Автомобілі, виготовлені
до жовтня 2007 року
Кожні
75 000 км
Кожні
300 000 км
Автомобілі, виготовлені
після жовтня 2007 року
Кожні
75 000 км
Кожні
150 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

Заміна масла у двигуні          
Заміна масляного фільтра          
Заміна паливного фільтра          
Змащення штоку клапана управління турбіною          
Заміна фільтра вентиляції картерних газів          
Перевірка зчеплення, контроль герметичності          
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів       
Очищення фільтра кермового управління          
Заміна приводного паса та паса компресора кондиціонера       
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни       
Очищення або заміна повітряного фільтра
(для автомобілів, вироблених після жовтня 2007 року)
         
Перевірка систем EDC за допомогою EASY          
Заміна фільтра попереднього очищення палива          
Чистка сапуна коробки передач          
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення          
Заміна фільтра - осушувача повітря          
Чистка сапуна заднього мосту          
Заміна масла в маточинах          
Заміна масла в редукторі мосту       
Перевірка кермового управління, контроль герметичності          
Перевірка напрямку світла фар          
Загальне змащення шасі          
Перевірка підіймача кабіни, замків капота, захисту двигуна          
Перевірка додаткового обладнання          
Тест на дорозі          
 
Кожні
75 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна фільтра в автоматичній коробці передач     
 
Після перших
150 000 км,
далі
через кожні 300 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна масла в автоматичній коробці передач     
Задній міст
із барабанними гальмами
Через кожні
150 000 км
Задній міст
із дисковими гальмами
Через кожні
300 000 км
ОПИС РОБІТ
(для автомобілів, вироблених після жовтня 2007 року)

 EP3 

Заміна масла в коробці передач     
 
Через кожні
300 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP4 

Перевірка й регулювання зазорів клапанів і насос-форсунок     
Заміна приводних пасів     
 
Кожні
6 місяців,
особливо
на початку весни
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Заміна фільтра салону     
Миття решітки радіатора     
 
Кожний рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Перевірка стану рідини системи охолодження     
Заміна паливного фільтра автономного обігрівача     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна рідини системи охолодження     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна рідини приводу зчеплення     

 

План технического обслуживания для автомобиля IVECO Trakker

Оберіть модель автомобіля зі списку, наведеного нижче:
Модель IVECO Trakker 2013 / Норма Euro 5
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО ПРОБІГУ
Рекомендовано для автомобілів при перевезеннях на середні та довгі дистанції
Модель IVECO Trakker 2013 / Норма Euro 5
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО МОТОГОДИНАХ
Рекомендовано для бетономіксерів, самоскидів, снігоприбиральної техніки
Модель IVECO Trakker / Норми Euro 4, 5
Модель IVECO Trakker / Норма Euro 3

 

Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker 2013 (норма Euro 5)

ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО ПРОБІГУ

Рекомендовано для автомобілів при перевезеннях на середні та довгі дистанції

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП та мостах 1 раз / 24 місяці.
  • При наявності сірки в дизельному паливі більше ніж 0,5% періодичність заміни масла у двигуні ділиться надвоє.
  • Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
  • Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
 
Кожні
100 000 км
Кожні
150 000 км
Кожні
300 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

 M3 
Заміна масла у двигуні               
Заміна масляного фільтра               
Заміна паливного фільтра               
Заміна фільтра попереднього очищення палива               
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів            
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY            
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів і насос-форсунок            
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни VGT            
Перевірка працездатності вентилятора               
Змащення клапана управління турбіною VGT            
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма               
Заміна фільтра вентиляції картерних газів            
Чистка сапуна коробки передач               
Чистка сапуна мосту               
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення            
Перевірка сапуна мосту               
Загальне змащення шасі               
Заміна масла в задньому мосту            
Заміна масла у проміжному мосту            
Заміна масла в маточинах осей            
Перевірка напрямку світла фар            
Перевірка стану підіймача й замка кабіни               
Дорожній тест               
Очищення пре-фільтра й заміна фільтра системи AdBlue            
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY               
Перевірка кріплення кермового механізму            
Заміна повітряного фільтра двигуна            
 
Через кожні
120 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP1 

Заміна масла в коробці передач та інтардері     
 
Через кожні
240 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP2 

Заміна приводних пасів     
 
Через кожні
480 000 км
ОПИС РОБІТ

 EP3 

Заміна ролика-натягувача приводного паса     
 
Кожні
6 місяців
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Перевірка стану фільтра кабіни     
Миття решітки радіатора     
Перевірка стану гальмівних накладок     
 
Кожен рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Заміна фільтра автономного обігрівача     
Перевірка стану охолоджувальної рідини     
 
Кожен рік
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна масла в коробці відбору потужності     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна охолоджувальної рідини     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т5 

Заміна рідини приводу зчеплення     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker 2013 (норма Euro 5)

ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПО МОТОГОДИНАХ

Рекомендовано для бетономіксерів, самоскидів, снігоприбиральної техніки

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП та мостах 1 раз / 24 місяці.
  • При наявності сірки в дизельному паливі більше ніж 0,5% періодичність заміни масла у двигуні ділиться надвоє.
  • Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / 12 місяців.
  • Набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися по мірі виробітку, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
 
Кожні
1 000 мотогодин
Кожні
1 500 мотогодин
Кожні
3 000 мотогодин
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

 M3 
Заміна масла у двигуні               
Заміна масляного фільтра               
Заміна паливного фільтра               
Заміна фільтра попереднього очищення палива               
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів            
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY            
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів і насос-форсунок            
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни VGT            
Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера         
Перевірка працездатності вентилятора               
Змащення клапана управління турбіною VGT            
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма               
Чистка сапуна коробки передач               
Чистка сапуна мосту               
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення            
Перевірка сапуна мосту               
Загальне змащення шасі               
Заміна масла в задньому мосту            
Заміна масла у проміжному мосту            
Заміна масла в маточинах осей            
Перевірка напрямку світла фар            
Перевірка стану підіймача й замка кабіни               
Дорожній тест               
Очищення пре-фільтра та заміна фільтра системи AdBlue            
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY               
Перевірка кріплення кермового механізму            
 
Через кожні
800 мотогодин
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Заміна масла в коробці відбору потужності     
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Заміна масла в коробці передач та інтардері     
 
Через кожні
6 000 мотогодин
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Заміна ролика-натягувача приводного паса     
 
Кожні
3 місяці
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Перевірка стану фільтра кабіни     
Миття решітки радіатора     
Перевірка стану гальмівних накладок     
 
Кожен рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т5 

Заміна фільтра автономного обігрівача     
Перевірка стану охолоджувальної рідини     
 
Кожен рік
ОПИС РОБІТ

 Т6 

Заміна повітряного фільтра та очищення корпусу     
Заміна фільтра вентиляції картерних газів     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т7 

Заміна охолоджувальної рідини     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т8 

Заміна рідини приводу зчеплення     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker (норми Euro 4, 5)

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / 12 місяців.
  • При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла - 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / 12 місяців.
  • Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП 1 раз / 24 місяці.
  • При заправці мостів із дисковими гальмами маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / 12 місяців, як і для мостів із барабанними гальмами.
  • При незначному напрацюванні, яке не перевищує 500 мотогодин / рік, масло в мостах із дисковими гальмами необхідно міняти кожні 3 роки.
  • При незначному напрацюванні, що не перевищує 500 мотогодин / рік, масло в мостах із барабанними гальмами необхідно міняти кожні 2 роки.
  • Необхідно заміняти фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / рік.
  • При незначному річному пробігу набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися не рідше 1 разу / рік або по мірі виробітку.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / рік.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.
 
Кожні
500 мотогодин
Кожні
1 500 мотогодин
Кожні
3 000 мотогодин
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

 M3 
Заміна масла у двигуні               
Заміна масляного фільтра               
Заміна паливного фільтра               
Заміна фільтра попереднього очищення палива               
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів         
Перевірка систем EDC та AdBlue за допомогою EASY            
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів            
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни            
Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера         
Перевірка працездатності вентилятора         
Змащення клапана управління турбіною            
Заміна фільтра вентиляції картерних газів               
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма         
Чистка сапуна коробки передач               
Чистка сапуна мосту               
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення            
Заміна фільтра вологовідділювача            
Перевірка сапуна мосту         
Загальне змащення шасі               
Заміна масла в задньому мосту            
Заміна масла у проміжному мосту            
Заміна масла в маточинах осей            
Перевірка стану напрямних супортів            
Перевірка напрямку світла фар            
Перевірка стану підіймача й замка кабіни               
Дорожній тест               
Очищення пре-фільтра й заміна фільтра системи AdBlue            
Перевірка системи AdBlue за допомогою EASY               
Перевірка кріплення кермового механізму            
 
Через кожні
500 мотогодин
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Заміна масла в коробці відбору потужності     
 
Перша заміна через
1 200 мотогодин,
надалі кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Заміна масла в коробці передач     
 
Кожні
3 місяці
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Перевірка стану фільтра кабіни     
Миття решітки радіатора     
Перевірка стану гальмівних накладок     
 
Кожен рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна фільтра автономного обігрівача     
Перевірка стану охолоджувальної рідини     
 
Кожен рік
ОПИС РОБІТ

 Т5 

Заміна повітряного фільтра     
Заміна фільтра вентиляції картерних газів     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т6 

Заміна охолоджувальної рідини     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т7 

Заміна рідини приводу зчеплення     

 

 

Зміст технічного обслуговування
для моделей IVECO Trakker (норма Euro 3)

Для автомобілів, вироблених після 2007 року

 

 ВАЖЛИВО ! 

  • Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна моторного масла й фільтрів 1 раз / рік.
  • При заправці КП трансмісійним маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла - 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / рік.
  • Річне напрацювання <1 000 мотогодин - заміна масла в КП 1 раз / 2 роки.
  • При заправці мостів із дисковими гальмами маслом на мінеральній основі інтервал між замінами масла не повинен перевищувати 500 мотогодин, але не рідше 1 разу / рік, як і для мостів із барабанними гальмами.
  • Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна масла в мостах із дисковими гальмами 1 раз / 3  роки.
  • Річне напрацювання <500 мотогодин - заміна масла в мостах із барабанними гальмами 1 раз / 2 роки.
  • Необхідно замінювати фільтр-осушувач пневматичної системи не рідше, ніж 1 раз / рік.
  • При незначному річному пробігу набивання мастила у прес-маслянки повинне проводитися не рідше 1 разу / рік або по мірі виробітку.
  • При незначному річному пробігу необхідно проводити заміну фільтра повітря, що надходить у кабіну, не рідше 1 разу / рік.
  • Передчасне засмічення повітряного фільтра зазвичай відбувається у зв'язку з несприятливими умовами експлуатації автомобіля. Саме тому фільтр слід заміняти незалежно від пробігу, якщо контрольна лампа подає сигнал про його засмічення.

 

Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя
Кожні
500 мотогодин
Кожні
1 000 мотогодин
Кожні
2 000 мотогодин
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80%
Кожні
25 000 км
Кожні
50 000 км
Кожні
100 000 км
ОПИС РОБІТ

 M1 

 M2 

 M3 
Заміна масла у двигуні               
Заміна масляного фільтра               
Заміна паливного фільтра               
Заміна фільтра попереднього очищення палива               
Перевірка зносу й пошкоджень приводних пасів         
Перевірка систем EDC за допомогою EASY               
Перевірка й регулювання (при необхідності) зазорів клапанів            
Заміна повітряного фільтра активатора турбіни            
Заміна паса приводу вентилятора й генератора, компресора кондиціонера         
Перевірка працездатності вентилятора            
Змащення клапана управління турбіною               
Заміна фільтра вентиляції картерних газів               
Очищення або заміна фільтра гідропідсилювача керма         
Чистка сапуна коробки передач            
Перевірка кріплення кермового механізму            
Перевірка рівня рідини в системі зчеплення            
Заміна фільтра вологовідділювача (не рідше 1 разу / рік)            
Перевірка сапуна мосту            
Загальне змащення шасі               
Заміна масла в задньому мосту            
Заміна масла у проміжному мосту            
Заміна масла в маточинах осей            
Перевірка стану напрямних супортів            
Перевірка напрямку світла фар            
Перевірка стану підіймача й замка кабіни               
Дорожній тест               
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя
Через кожні
500 мотогодин
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80%
Через кожні
25 000 км
ОПИС РОБІТ

 Т1 

Заміна масла в коробці відбору потужності     
Експлуатація автомобіля в умовах бездоріжжя
Через кожні
1 500 мотогодин
Експлуатація автомобіля на дорогі не менш як 80%
Через кожні
25 000 км
ОПИС РОБІТ

 Т2 

Заміна масла в коробці передач і редукторах     
 
Кожні
3 місяці
ОПИС РОБІТ

 Т3 

Перевірка стану фільтра кабіни     
Миття решітки радіатора     
Перевірка стану гальмівних накладок     
 
Кожен рік,
до настання зимового періоду
ОПИС РОБІТ

 Т4 

Заміна фільтра автономного обігрівача     
Перевірка стану охолоджувальної рідини     
 
Кожен рік
ОПИС РОБІТ

 Т5 

Заміна повітряного фільтра     
Заміна фільтра вентиляції картерних газів     
 
Кожні 2 роки
ОПИС РОБІТ

 Т6 

Заміна охолоджувальної рідини     
 
Кожні 3 роки
ОПИС РОБІТ

 Т7 

Заміна рідини приводу зчеплення